Последние новости Черкасс

Житлові субсидії можуть призначатися сім’ям, в яких члени родини відсутні тривалий час

Удосконалення порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива врегульовано відповідною постановою уряду для сімей, в яких члени родини відсутні тривалий час (працюють або навчаються в іншому регіоні, перебувають на лікуванні чи в місцях позбавлення волі)», – інформують у відділі соціальної допомоги управління соціального захисту населення Придніпровського району департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.  

  Пункт 7 Положення про призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово — комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива доповнено такою нормою:
«У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, за наявності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, або на підставі акта обстеження матеріально — побутових умов сім’ї. До зазначених документів належать, зокрема, довідки, що підтверджують перебування особи в іншому місці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання».   Зазначеною нормою надано право органам соціального захисту населення у випадках, коли нарахування плати за послуги не залежить від кількості фактично проживаючих осіб, самостійно визначати кількість осіб, виходячи з якої розраховується субсидія на підставі довідки про тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, а у разі неможливості отримання такої довідки на підставі обстеження матеріально — побутових умов проживання.   Визначення кількості осіб для розрахунку субсидії на підставі обстеження матеріально-побутових умов проживання проводиться у випадках, коли заявник не може підтвердити відсутність членів родини відповідним документом (зокрема, за відсутності відомостей про місце перебування таких осіб, або у зв’язку з неофіційним працевлаштуванням осіб у іншому регіоні чи навіть за кордоном тощо). Рішення щодо розрахунку субсидії без врахування доходів тимчасово відсутніх осіб на підставі обстеження матеріально-побутових умов має бути достатньо обґрунтованим.   Для цього під час обстеження для визначення кількості фактично проживаючих осіб опитуються сусіди, приймаються до уваги довідка сільської ради або акт, складений квартальним комітетом, районним депутатом тощо.   Таке рішення не приймається у випадках, коли тимчасово відсутнім є голова родини (чоловік або жінка), який працює в іншому регіоні або за кордоном і утримує сім’ю, а також у випадках, коли члени родини відсутні лише протягом робочих днів тижня.   Що стосується тих випадків, коли особи з числа зареєстрованих проживають у тому самому населеному пункті, але не вирішують питання щодо реєстрації за місцем фактичного проживання, то остаточне рішення приймається органом соціального захисту населення з урахуванням всіх обставин, що склалися. До уваги може бути прийнято соціальний статус заявника, тяжке матеріальне становище родини, відсутність родинних зв’язків з тимчасово відсутніми особами, відсутність підтримки від зареєстрованих, але не проживаючих осіб тощо. Наводимо декілька прикладів ситуацій і можливості призначення житлової субсидії без врахування доходів тимчасово відсутньої особи.
                                                                                                                                               
Приклад 1. У житловому приміщенні зареєстровані мати – пенсіонерка та повнолітня дочка, яка вже кілька років проживає і працює в іншому місті, що підтверджується довідкою з місця роботи. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання, природний газ на плиту та газовий водонагрівач. Споживання води, газу та електроенергії обчислюється лічильниками. У такому випадку субсидія може бути призначена без урахування доходів дочки. При цьому субсидія розраховується виходячи з норм споживання послуг на одну особу.   Приклад 2. У житловому будинку зареєстровано три особи: мати — пенсіонерка, її повнолітня дочка та онука. Дочка з онукою проживають в іншому місті у найманій квартирі, їх відсутність підтверджується довідками з місця роботи та навчання. Будинок опалюється вугіллям, використовується скраплений газ для приготування їжі та електроенергія (з лічильником). Субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу та оплату електроенергії може бути призначена виходячи з доходів матері – пенсіонерки та норми споживання електроенергії та скрапленого газу на одну особу.   Приклад 3. У житловому будинку зареєстровано дві особи: мати – пенсіонерка та її повнолітній син, місце перебування якого невідомо (виїхав рік тому, не підтримує стосунків з матір’ю). Відсутність сина за місцем реєстрації підтверджується довідкою сільської ради та актом обстеження матеріально — побутових умов проживання. Будинок опалюється природним газом, є холодна вода та електроенергія. Споживання води, газу та електроенергії обчислюється лічильниками. У такому випадку субсидія розраховується, виходячи з доходів однієї особи (матері – пенсіонерки) та норм споживання послуг на одну особу.   Приклад 4. У житловому приміщенні зареєстровані мати – пенсіонерка та повнолітня дочка, яка вже кілька років проживає і працює в іншому місті, що підтверджується довідкою з місця роботи. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання. Споживання електроенергії обчислюється лічильником.
Лічильник води не встановлено, але за інформацією водоканалу плата за холодну воду нараховується на одну особу.   У такому випадку субсидія може бути призначена без урахування доходів дочки. При цьому субсидія розраховується, виходячи з норм споживання послуг на одну особу.    

Новости Черкасс

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)





Согласно закону Украины "Про інформаційні агентства" { Вводиться в дію Постановою ВР N 74а/95-ВР від 28.02.95, ВВР, 1995, N 13, ст. 84 } (Інформаційними агентствами згідно з цим Законом є зареєстровані як юридичні особи суб'єкти інформаційної діяльності, що діють з метою надання інформаційних послуг. ) Мы не являемся информационным агенством, а только каталогизируем новости из разных новостных источников. По вопросам можно обращаться на почту [email protected]