Последние новости Черкасс

Державні соціальні інспектори здійснюють постійний контроль використання державних коштів

Протягом 2013 року державними соціальними інспекторами управління соціального захисту населення Придніпровського району департаменту соціальної політики Черкаської міської ради проведено 17387 перевірок достовірності та повноти інформації про доходи, майновий стан та цільове використання допомоги при народженні дитини. Зокрема, проведено обстеження матеріально-побутових умов 3094 сімей.   Детальніше про роботу відділу державних соціальних інспекторів інформує начальник відділу — головний державний соціальний інспектор управління соціального захисту населення Придніпровського району департаменту соціальної політики Черкаської міської ради Тетяна Сокуренко.   За словами Тетяни Володимирівни, діяльність соціальних інспекторів  спрямована на реалізацію адресного підходу для надання всіх видів соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, проведення інформаційно — роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів соціальної допомоги.   Головний державний соціальний інспектор та державний соціальний інспектор у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, нормативними актами Президента України та Кабінету Міністрів України.   Саме через державних соціальних інспекторів органи праці та соціального захисту населення мають унікальну можливість вивчити під час обстеження всі обставини сім’ї, яка звернулась за призначенням допомоги, та надати їй всебічну підтримку.   Загалом, робота соціального інспектора здійснюється за двома напрямами:   перший – визначення ступеня нужденності заявника та членів його сім’ї (обстеження домогосподарства, з’ясування обставин, які призвели до нужденності тощо );   другий – перевірка достовірності наданих відомостей про доходи та майновий стан заявника та членів його сім’ї, за попередньою згодою заявника на збір інформації про нього та його сім’ю.   Для визначення ступеня нужденності соціальний інспектор повинен ознайомитись із заявою особи та доданими до неї документами, провести співбесіду із заявником, а за потреби – і членами його сім’ї. Така розмова може відбутися не лише в управлінні соціального захисту населення, а й на дому у заявника для вивчення фактичного матеріально — побутового стану сім’ї.   У разі надання заявником відомостей про відсутність доходів або їх низький рівень соціальним інспектором також проводиться обстеження матеріально — побутових умов родини.   Протягом 2013 року державними соціальними інспекторами управління соціального захисту населення Придніпровського району департаменту соціальної політики Черкаської міської ради проведено 17387 перевірок достовірності та повноти інформації про доходи, майновий стан та цільове використання допомоги при народженні дитини, в тому числі проведено обстеження матеріально — побутових умов 3094 сімей.   З метою перевірки цільового використання коштів одноразової допомоги при народженні дитини та забезпечення належних умов для утримання і виховання дітей, на яких виплачується відповідна сума допомоги, обстежено 471 сім’ю, в т. ч. 10 сімей – спільно зі службою у справах дітей. Припинено соціальні виплати на дітей 6 сім’ям до з’ясування місця проживання заявників з дітьми.   Також було проведено спільно з центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Черкаської міської ради обстеження 2 сімей з дітьми — інвалідами щодо здійснення належного догляду за ними та підтвердження факту належного виконання батьківських обов’язків.   Виявлено 8 сімей, які опинились в складних сімейних обставинах, із них 4 багатодітні сім’ї, інформація про яких була передана соціальним службам для відповідної роботи з ними.   В результаті перевірок виявлено 34 порушення, на загальну суму 34552,84грн. В інших випадках допомога вчасно припинена або не призначена.
Поширені наступні порушення чинного законодавства:   — керівниками підприємств, установ та організацій видаються довідки про доходи з недостовірними даними (мають місце як заниження розміру доходу так і його завищення);   — заявниками свідомо надається неповна та (або) недостовірна інформація про доходи та (або) майновий стан свій або членів сім’ї (приховуються: доходи від трудової діяльності, в т.ч. за сумісництвом; доходи за договорами оренди; дивіденди та інше; наявність транспортних засобів, додаткового житлового приміщення, земельної ділянки);   — заявники не повідомляють взагалі або вчасно про вихід на роботу в період отримання деяких видів соціальної допомоги, пов’язаних із доглядом і заявники — особи, які здійснюють догляд, в такому разі, втрачають право на отримання державної допомоги.   Повернуто до бюджету 59876,94 грн.   Звертаємо увагу одержувачів соціальної допомоги, керівників та бухгалтерів підприємств, установ, організацій, що відповідно до вимог чинного законодавства, Ви несете особисту відповідальність за надану інформацію про доходи та майновий стан.
Спеціалісти відділу державних соціальних інспекторів проводять велику роз’яснювальну роботу із отримувачами соціальної допомоги, які не повертають кошти, надміру перераховані за призначеними субсидіями та допомогами – це листування, телефонні розмови і т.і. Так, у звітному періоді надіслано листів – попереджень 30 особам, 4 справи передано на розгляд суду, надіслано 33 листи – відповіді.   З метою недопущення подальшого витрачення бюджетних коштів не за призначенням із заявниками проводиться роз’яснювальна робота щодо санкцій, які застосовуються у разі виявлення подання неповної чи недостовірної інформації про доходи і майновий стан під час звернення за призначенням соціальної допомоги.   Прийнято та надано консультацій 197 громадянам.   Довідково:   Державні соціальні інспектори управління соціального захисту населення Придніпровського району департаменту соціальної політики Черкаської міської ради ведуть прийом за адресою: м.Черкаси, вул. Шевченка, 307, кабінет № 131 (в), тел. 33-07-65. Державні соціальні інспектори відділу контролюють правильність призначення державної соціальної допомоги громадянам, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави, проводять суцільну перевірку правильності додержання законодавства при призначенні субсидій та допомог, цільового та раціонального використання бюджетних коштів на державні соціальні допомоги та субсидії шляхом перевірок достовірності і повноти інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сімей, що звертаються за призначенням соціальної допомоги та субсидій:
1) Проводять обстеження умов життя заявника (за його згодою) для визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для існування сім’ї шляхом опитування осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням соціальної допомоги, родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються справи, підсумками перевірки з висновками щодо правильності призначення соціальної допомоги або субсидії;
2) Відвідують місце роботи осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням соціальної допомоги, субсидії, з метою проведення перевірки відомостей про їх доходи за умови пред’явлення рішення про проведення перевірки власнику або уповноваженому ним органу відповідного підприємства, установи, організації, фізичній особі – суб’єкту підприємницької діяльності;
3) Роблять запити й безоплатно отримують від органів державної податкової служби, органів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації, органів державної контрольно-ревізійної служби, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, які входять до складу сім’ї, що звертаються за призначенням соціальної допомоги або субсидії;
4) Співпрацюють з місцевими органами державної служби зайнятості, державними органами нагляду за охороною праці, профспілками та громадськими організаціями у вирішенні питань соціального захисту населення;
5) Проводять співбесіди з особами, які перебувають на обліку, як отримувачі соціальної допомоги або субсидії, що звертаються за призначенням, а також з особами, які входять до складу сім’ї цієї особи;
6) Готують матеріали щодо припинення виплати субсидій та соціальної допомоги, позбавлення права на їх призначення протягом наступного терміну, зменшення розміру соціальної допомоги у випадках передбачених законодавством;
7) Готують у разі потреби позови до суду щодо стягнення надміру виплаченої та наданої з порушенням законодавства соціальної допомоги або субсидії.

Новости Черкасс

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)





Согласно закону Украины "Про інформаційні агентства" { Вводиться в дію Постановою ВР N 74а/95-ВР від 28.02.95, ВВР, 1995, N 13, ст. 84 } (Інформаційними агентствами згідно з цим Законом є зареєстровані як юридичні особи суб'єкти інформаційної діяльності, що діють з метою надання інформаційних послуг. ) Мы не являемся информационным агенством, а только каталогизируем новости из разных новостных источников. По вопросам можно обращаться на почту [email protected]