Последние новости Черкасс

«Спекуляції навколо проблемних питань міського господарства – передвиборчий піар, розрахований на необізнаних людей», – заступник міського голови Черкас Павло Карась

Передвиборчим піаром назвав заступник міського голови Павло Карась умисне поширення неправдивої інформації та тенденційну подачу певних проблем міського комунального господарства, деякими центральними телеканалами.
Зокрема, Павло Миколайович дав чітке роз’яснення стосовно встановлення та введення в експлуатацію світлофорів та заміни бордюрів на черкаських вулицях, що і стало темою новостійного сюжету на  одному зі всеукраїнських  телеканалів минулого тижня.
– У 2011 році місто провело тендер, вирішивши встановити світлофорні об’єкти, уклало угоду. Фірма-підрядник встановила світлофори. Але Державна фінансова інспекція затребувала дозвіл на будівництво та на відведення земельної ділянки під  кожним світлофором(!). Мінрегіонбуд  дав роз’яснення, що світлофор – це засіб регулювання дорожнього руху, а не об’єкт будівництва, тому не потрібно отримувати дозвіл на його встановлення. Однак фінансова  інспекція  подала до суду, і виграла  першу інстанцію. В результаті до розгляду ситуації по суті справа так і не дійшла, незважаючи на роз’яснення Мінрегіонбуду. У нас є рішення першої інстанції Черкаського окружного адміністративного суду, яке говорить, що  дозвіл потрібен,  і міська рада має  сплатити 1,5 мільйона гривень штрафу. Зараз справа має розглядатися в Апеляційному суді.  І допоки не буде рішення апеляційної інстанції, світлофорні об’єкти ввести в експлуатацію не можна, – підсумував Павло Миколайович.
За його словами, заміна ж бордюрів на черкаських вулицях  зумовлена тим, що дорожні  роботи, які виконувались у 2012 році, були проведені всупереч здоровому глузду – спочатку стелився асфальт, а потім встановлювалися бордюри, тоді як це має бути навпаки.
 – У місті використовували два типи бордюрів: бетонні та гранітні. Вони різняться як за формою, так і за виготовленням.  Коли робиться реконструкція доріг з дотриманням всіх норм, то спочатку встановлюються бордюри, а потім укладається асфальтне покриття. Оскільки асфальт вже укладено, ми не можемо встановлювати гранітні бордюри,  тож  змушені встановлювати залізобетон. Гранітні ж складуються на  КП «ЧЕЛУАШ», яке є балансоутримувачем доріг, і будуть використані при подальших роботах. Ніхто не планував наносити якісь збитки дорожній інфраструктурі. А всі спекуляції навколо  цієї теми –  це  піар, розрахований на частково обізнаних людей, які лише розуміють, що граніт дорожчий залізобетону,– підкреслив Павло Карась.

новости черкассы






Согласно закону Украины "Про інформаційні агентства" { Вводиться в дію Постановою ВР N 74а/95-ВР від 28.02.95, ВВР, 1995, N 13, ст. 84 } (Інформаційними агентствами згідно з цим Законом є зареєстровані як юридичні особи суб'єкти інформаційної діяльності, що діють з метою надання інформаційних послуг. ) Мы не являемся информационным агенством, а только каталогизируем новости из разных новостных источников. По вопросам можно обращаться на почту [email protected]