Последние новости Черкасс

Налагодження дієвої співпраці між КП «Черкасиводоканал» та управліннями соціального захисту населення обговорили за «круглим столом»

   Практика електронної помісячної звірки фактичного обсягу холодного водопостачання та водовідведення за наявності засобів обліку для абонентів, яким було призначено житлові субсидії на період 05.2013-10.2013 виявила низку питань, вирішення яких потребує тісної співпраці абонентного відділу КП «Черкасиводоканал», управлінь соціального захисту населення та отримувачів субсидій.   Найбільшою з проблем для управлінь соціального захисту населення постала відсутність на момент проведення звірки показників фактичного використання послуги окремим абонентам за місяць проведення звірки. А саме від наданої КП «Черкасиводоканал» інформації про помісячні фактичні показники витрачання води, для абонентів із засобами  обліку, залежить подальше призначення громадянам житлової субсидії, так як  субсидія на кожний наступний термін призначається, виходячи з середньомісячного фактичного споживання послуг за строк попередньої житлової субсидії.   Вирішення цього питання стало предметом обговорення на засіданні «круглого столу» з питання проведення електронної звірки фактичного споживання послуг на холодне водопостачання та водовідведення за участю керівництва абонентного відділу КП «Черкасиводоканал» та спеціалістів управлінь соціального захисту населення Соснівського та Придніпровського районів департаменту соціальної політики Черкаської міської ради, що відбувся 16 грудня 2013 року.   До речі, з метою використання можливості спрощення процедури проведення звірки фактичного споживання послуг управління, починаючи з травня місяця 2013 року, почали надсилати електронні файли запитів на отримання відомостей про об’єми споживання абонентом послуг на холодне водопостачання та водовідведення КП «Черкасиводоканал».   КП «Черкасиводоканал» запропоновано посилити роботу з абонентами, які оформлюють житлові субсидії в управліннях, в частині надання фактичних обсягів споживання послуг з холодного водопостачання та водовідведення.   Існує необхідність проінформувати абонентів, які є отримувачами субсидій і не передають помісячні показники про фактичне споживання послуги, що наслідком невиконання ними умов призначення субсидії є її часткове або повне зняття і наполягати на тому, що необхідно щомісячно фіксувати та інформувати КП «Черкасиводоканал» про обсяг використаних послуг, споживання яких вимірюється засобами обліку.    Крім того, досягнуто домовленість про передачу на електронні запити управлінь остаточних відомостей про об’єми спожитих абонентом послуг на холодне водопостачання та водовідведення за відповідний місяць   Управління соціального захисту населення в рамках співпраці і надалі сприятимуть і підтримуватимуть КП «Черкасиводоканал» у роботі з абонентами – отримувачами субсидій.   Довідково:   Відповідно до пункту 8.3 Методики надання населенню житлових субсидій, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 03.10.2012 № 621/1091/1046/502/773, після закінчення строку надання житлової субсидії (або щомісяця), призначеної за наявності засобів обліку газу, води, електричної або теплової енергії, здійснюється перерахунок розміру житлової субсидії за кожний з місяців цього періоду на підставі місячних показників фактичного використання зазначених послуг.  

Новости Черкасс






Согласно закону Украины "Про інформаційні агентства" { Вводиться в дію Постановою ВР N 74а/95-ВР від 28.02.95, ВВР, 1995, N 13, ст. 84 } (Інформаційними агентствами згідно з цим Законом є зареєстровані як юридичні особи суб'єкти інформаційної діяльності, що діють з метою надання інформаційних послуг. ) Мы не являемся информационным агенством, а только каталогизируем новости из разных новостных источников. По вопросам можно обращаться на почту [email protected]